Planificació de la campanya: Paddington i Bond

26/09/2015

La tercera sessió del Cineposium va tractar la campanya de comunicació i màrqueting de les produccions Paddington i Bond.

Visit Britain és l'agència dedicada a promoure el turisme al Regne Unit. Emma Wilkinson, executiva de màrqueting, ha guiat a l'audiència a través del pla de promoció que es va fer per a la pel·lícula Paddington, una de les dues grans produccions que ha escollit aquest any l'agència per reforçar la campanya "Great Britain" i aconseguir arribar a un públic internacional que visita per primera o segona vegada el país, format per famílies amb fills entre els 5 i els 13 anys.

La campanya de Paddington, enfocada des del punt de vista de l'ós protagonista de la pel·lícula, els ha reportat un gran èxit tant en sales com afermant les marques "Londres" i "UK". A més ha aconseguit consolidar les relacions amb els principals skateholders entre els quals es troben els grans estudis.

Últimes notícies

LILIANA TORRES: “El fet de no tenir referents de certes experiències vitals a la pantalla, en aquest cas el no ser mare, et fa més orfe a l’hora de prendre decisions serenes i sense por”.

Aquest mes entrevistem a Liliana Torres, directora de cinema que acaba d’estrenar la seva tercera pel·lícula. Mamífera és la història d’una dona que no vol ser mare. El film ha rodat a Barcelona.

‘El Mal’ roda a Barcelona

Nova sèrie de Mediapro per a 3Cat

Consultories de sostenibilitat i accessibilitat de la CFF al mes de juny

Obertes a tots els festivals i mostres de cinema (online)